Friday, November 24, 2006

Skräckposters

Ibland är det så att skräckfilmer har de snyggaste postrarna. Sen kan filmen vara hur dålig som helst, men postern är fortfarande snygg. Varför är det så? Kan man inte göra en jätte snygg poster till en jätte bra film? Nu har iof en del bra filmer fått en snygg poster, men majoriteten är att beklaga. Dock tänkte jag visa några exempel på skräckfilms posters. En del av filmerna gillar jag dock skarpt.

En utav dem är 13 Ghosts. Även om det är en B-ig handling så älskar jag spökena och den är extremt läskig. Kan se om den hur många gånger som helst.

Jag har även sett Freddy v/s Jason. Den är inte kass, men den är långt ifrån bra. Den är mkt bättre än en del "Terror på Elmstreet" uppföljare. Jag har inte sett någon "Fredagen den 13e" så jag kan inte svara på om den här fimen är bättre eller sämre. Men ngt säger
mig att F v/s J är bättre än några av de uppföljarna också.
.
House of Wax har jag inte sett. Men de som har sett den ger inga varma rekommendationer. Att Paris Hilton är med höjer nog inga betyg heller. Dock tänkter jag inte dömma den för hårt innan jag har sett den. Dock ser jag inte på skräckfilm själv, så det lär dröja lite innan jag ser den.


Vill ni se postrarna i sin helhet, så klicka på dem.
.
.

No comments: